Albers, Sönke
A
- KLAUS BROCKHOFF 65 Jahre. - Zeitschrift für betriebswirtschaftliche
Forschung, 56. Jg., S. 660-662.
- (KRAFFT, M., SÖNKE A., RAJIV L.) Relative explanatory power
of agency theory and transaction cost analysis in German salesforces.
- International Journal of Research in Marketing, Vol. 21, S.
265-283.
- (TEICHMANN, K., WOLF, J., ALBERS, S.) Typen und Koordination
virtueller Unter-nehmen. - Zeitschrift Führung und Organisation,
73. Jg., Nr. 2, S. 88-96.
B
- Forecasting the Diffusion of an Innovation Prior to Launch.
- In: ALBERS, S. (Hrsg.): Cross-functional Innovation Management.
Perspectives from Different Disciplines, S. 243-258. Gabler: Wiesbaden.
- (SÖNKE; A., BARROT, CHR., SCHÄFERS, B., SKIERA, B.)
Vickrey Auction and its Ability to Estimate Consumers' Willingsness-to-pay.
- In: MUNUERA-ALEMÁN, J. L. (Hrsg.): Worldwide Marketing?,
Proceedings of the 33th EMAC Conference, 18th-21st May 2004, Murcia.
(Erschienen auf CD-Rom).
- (ALBERS, S., GREVE, G.) Kundenwertprognose. - In: MERTENS, P.,
RÄSSLER, S. (Hrsg.): Prognoserechnung, 6. Aufl., S. 431-438.
Physica-Verlag: Heidelberg.
- (SÖNKE, A., PANTEN, G.) Virtual Communities - Beyond the
Satisfaction-Loyalty Relationship. - In: MUNUERA-ALEMÁN,
J. L. (Hrsg.): Worldwide Marketing?, Proceedings of the 33th EMAC
Conference, 18th-21st May 2004, Murcia. (Erschienen auf CD-Rom).
- (ALBERS, S., RATSCHOW, O.) Einsatzfelder neuer Medien im Industriegütermarketing.
- In: BACKHAUS, K., VOETH, M. (Hrsg.): Handbuch Industriegütermarketing,
S. 749-778. Gabler: Wiesbaden. (Im Druck).
H
- Cross-functional Innovation Management. Perspectives from Different
Disciplines (Festschrift für KLAUS BROCKHOFF zum 65. Geburtstag).
Gabler: Wiesbaden.
- (ALBERS, S., HASSMANN, V., TOMCZAK, T.) Verkauf: Kundenmanagement,
Vertriebssteuerung, E-Commerce, Loseblattwerk, 16.-19. Folgelieferung.
Symposion: Düsseldorf.